Bulder Bank - spørsmål og svar 📒

BankID og signering i Bulder

Her har vi samlet diverse spørsmål vi ofte får om BankID i forbindelse med lånesøknad og signering av lånepapirer
Skrevet av Nicolai Møller
Oppdatert 2 måneder siden

Jeg skal signere lånepapirer
Du må signere lånedokumentene med BankID, du kan ikke bruke BankID på mobil. 

Om banken din ikke har fått "BankID på App", så kan du hente frem kodebrikken din og bruke denne for å signere.

Min BankID er sperret eller utgått
Hvis BankIDen din er sperret eller utgått, kan du som regel enkelt låse den opp igjen selv i nettbanken. Hvis du ikke får det til, kan d
u kontakte banken som utstedte din BankID, så de kan heve sperren for deg.

Dersom du ikke finner den gamle kodebrikken din, må du bestille ny i den banken hvor du fikk kodebrikken.

Bør jeg avslutte min gamle BankID-avtale?
Du bør fortsatt ha ditt gamle kundeforhold om du også har BankID fra denne banken. Bulder tilbyr foreløpig ikke BankID, så det er viktig at du beholder din eksisterende BankID-avtale litt til.

Svarte dette på spørsmålet ditt?