Bulder Bank - spørsmål og svar 📒

Jeg har problemer med å aktivere fingeravtrykk på mobilen (Android)

Skrevet av Nicolai Møller
Oppdatert 2 måneder siden

Enkelte kunder med Android-telefoner opplever problemer med fingeravtrykk første gang de skal logge inn i appen.

Gjelder dette deg kan du prøve en av følgende:

  1. Har du ikke lagt til fingeravtrykk før, må du legge til fingeravtrykk på din telefon. Når du har lagt til fingeravtrykk kan du prøve på nytt.
  2. Har du ett eller flere registrerte fingeravtrykk på mobilen din som ikke fungerer i appen, kan du fjerne alle eksisterende fingeravtrykk fra innstillinger og legge til nye. Deretter kan du prøve i appen på nytt.
  3. Har du gjort steg 1 og 2 og det fremdeles ikke fungerer, kan du avinstallere appen, installere på nytt og prøve en gang til.
Søkeord: Fingeravtrykk, android
Svarte dette på spørsmålet ditt?